UVO Vervoer probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. Dan kunt u een klacht indienen.
Let op: wilt u een melding doen van grensoverschrijdend gedrag? Klik hier om te lezen hoe u dit kunt doen.
Wij willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom kunt u een klacht alleen schriftelijk indienen. Zo hebben wij in één keer alle belangrijke informatie en kunnen wij snel met uw klacht aan de slag. Een klacht schriftelijk indienen kan op 3 manieren:
via een e-mail naar info@uvovervoer.nl;
via het contactformulier op onze website;
via de post: Bergsmastraat 5, 9982 EA Uithuizermeeden.
datum en tijdstip klacht;
uw naam;
uw mailadres of postadres waarop wij uw klacht mogen beantwoorden.
Binnen 10 werkdagen ontvangt u een schriftelijke reactie per mail of per post.
Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.