UVO Vervoer probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. Dan kunt u een klacht indienen.
Let op: wilt u een melding doen van grensoverschrijdend gedrag? Klik hier om te lezen hoe u dit kunt doen.
Wij willen u graag zo goed mogelijk helpen. Daarom kunt u een klacht alleen schriftelijk indienen. Zo hebben wij in één keer alle belangrijke informatie en kunnen wij snel met uw klacht aan de slag. Een klacht schriftelijk indienen kan op 3 manieren:
via een e-mail naar info@uvovervoer.nl;
via het contactformulier op onze website;
via de post: Bergsmastraat 5, 9982 EA Uithuizermeeden.
datum en tijdstip klacht;
uw naam;
uw mailadres of postadres waarop wij uw klacht mogen beantwoorden.
Binnen 10 werkdagen ontvangt u een schriftelijke reactie per mail of per post.
Soms hebben we meer tijd nodig om de klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.
We zijn op zoek naar een planner/centralist! Zoek je een uitdagende baan waar geen dag hetzelfde is? Heb je talent voor organiseren en vind je het leuk om in een hecht team te werken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Klik op de volgende functie om meer te weten te komen over wat de functie inhoudt, wat je mee brengt en wat je kunt verwachten als centralist: o Vacature planner/centralist... Lees verder »»